"Éles bevetés" blog

"Éles bevetés" blog

"Éles bevetés" - A második nap eseményei (a 4. - 5. foglalkozás )

2019. május 04. - Panyi György

img_3543.jpgSzenthe Kata futószárazással kezdett

img_3545.jpg"Felhasalás"

img_3566.jpgLovaglás futószáron a körkarámban lépésben

img_3731.jpgDélután ugyanez ügetésben is

dsc06348.jpgFutószárazás nyereggel. Varga Ferinek én segítettem délelőtt, többek között szoktattuk a karikásostorhoz, ami Liliomfiból nem váltott ki látható érzelmeket. Azért én segítettem, mert mégiscsak jobb ha én vágom nyakon a Ferit, mintha ő magával tenné ugyanezt....hihihi...

img_3634.jpgMindenki a saját módszerével dolgozott, nem voltak megkötések, kivéve a ló jólétére vonatkozó szabályokat.

img_3638.jpgFeri aprólékos munkát végez, a felszerelését maga fejlesztette, sőt ez már egy a helyszínen tovább fejlesztett változata az eredetinek. Liliomfit láthatóan felizgatták a történtek...hihihi....

img_3665.jpgFelhasalás

img_3801.jpgDélután próbálkozás a két futószár közötti hajtással, amire Liliomfi egészen felébredt "Csipkerózsika álmából"

img_3574.jpgElső alkalommal direkt a zablába csatolt szárral. Éppen a pálca külső oldali használatához szoktatom.

img_3593.jpgAztán menet közben szoktatás a felugráshoz. A körkarám után a bokszban fel is ültem amiről videó készült, és a szakértői gárda már meg is vitatta az Országos lovasfórumon...hihihi...Egyébként bárki jelen lehet az istállóban is, mint ahogy többen jelen is voltak.

img_3737.jpgDélután én is megpróbálkoztam a két futószár közötti hajtással a körkarámon kívül.

img_3744.jpgA körkarámba már így meneteltünk be.

img_3752.jpgMajd fel is ültem.

img_3611.jpgBenner Jani még a körkarámban tette fel a nyerget.

img_3614.jpgPróbálkozás a két futószár közötti hajtással, amire Rhodosz egy kis bakolással válaszolt, ám röviddel utána egészen jól dolgozott.

img_3627.jpgSzoktatja a felugráshoz a jobb oldalról.

img_3629.jpgMajd kengyelből a másik oldalról szoktatás a felszálláshoz.

img_3674.jpgBizsuval délelőtt Pataky Kata tartott bemutató foglalkozást.

img_3676.jpgNem kezdődött zökkenőmentesen.

img_3684.jpgKésőbb megnyugodtak a kedélyek.

img_3687.jpgKatának Jani segített, ők korábban már dolgoztak együtt.

img_3699.jpgDélután pedig Dani idomította szabadon Bizsut, ezzel zártuk a napot.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vagyok-az-oreg-szem.blog.hu/api/trackback/id/tr1414803712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása